Friday, December 22, 2017

Raleigh

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing
The kids and I took a trip to Raleigh to see some of my family.  My nephew, Robert, came in from Japan and my brother came from Hawaii.  It was so great seeing my nieces, nephews, great nieces, and meeting my great nephew for the first time. 
Image may contain: 3 people, people smiling, people sitting, child and indoor
Image may contain: 6 people, people smiling, people sitting and indoor
Image may contain: 5 people, people smiling, people sitting and child
Image may contain: 9 people, people smiling, people sitting
Image may contain: 3 people, people smiling
Image may contain: 4 people, people smiling, people sitting
Image may contain: 2 people, people smiling, people sitting and indoor
Image may contain: 3 people, people smiling, child
Image may contain: 4 people, people smiling, swimming, pool and child
Image may contain: 2 people, people smiling